| - Факультети та інститути»
- Факультет маркетингу»
- Кафедри»
- Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка»
- Викладачі»
- Архипова Тетяна Василівна
Архипова Тетяна ВасилівнаКафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | доцент |
---|
Вчене звання: | доцент |
---|
Науковий ступінь: | кандидат економічних наук |
---|
Стаж роботи: | 20 років |
---|
Біографія: | |
---|
Вищу освіту здобула у Київському державному економічному університеті (кваліфікація - магістр з маркетингового менеджменту) та в Національній академії державного управління при Президентові України (кваліфікація - магістр з публічного управління та адміністрування). У 2004 році захистила кандидатську дисертацію на тему «Розвиток ринку телевізійної реклами в Україні» та здобувла науковий ступінь кандидата економічних наук. На кафедрі маркетингу працює з 2003 року. Викладає дисципліни: - «Рекламний менеджмент»,
- «Медіапланування»,
- «Маркетинг»,
- «Інтернет комунікації»,
- «Реклама в туризмі».
|
Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | доцент |
---|
Вчене звання: | доцент |
---|
Науковий ступінь: | кандидат економічних наук |
---|
Стаж роботи: | 20 років |
---|
Біографія: | |
---|
Вищу освіту здобула у Київському державному економічному університеті (кваліфікація - магістр з маркетингового менеджменту) та в Національній академії державного управління при Президентові України (кваліфікація - магістр з публічного управління та адміністрування). У 2004 році захистила кандидатську дисертацію на тему «Розвиток ринку телевізійної реклами в Україні» та здобувла науковий ступінь кандидата економічних наук. На кафедрі маркетингу працює з 2003 року. Викладає дисципліни: - «Рекламний менеджмент»,
- «Медіапланування»,
- «Маркетинг»,
- «Інтернет комунікації»,
- «Реклама в туризмі».
|
Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Напрямки наукових досліджень: | Управління інформаційно - комунікативною діяльністю в державному та бізнес секторі. Комунікаційні технології та протидії гібридним інформаційним вторгненням. Планування та організація рекламної діяльності. Розробка репутаційної стратегії медіа - проектів. ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7261-2984 |
---|
Завантажено файлів: | 0 |
---|
Публікації: | Загальна кількість публікацій: більше 60 наукових та навчально-методичних праць. Монографія: - Куденко Н. В., Примак Т. О., Архипова Т. В., Шевченко О.Л. Управління рекламним бізнесом на засадах концепції маркетингу: монографія /. Київ: КНЕУ, 2012. 279 с.
Статті: - Архипова Т.В. Ідеологія управління репутацією університету в умовах інформаційної турбулентності. Стратегія економічного розвитку України: Збірник наукових праць. Вип. 45. К.: КНЕУ, 2019. С. 126 -135.
- Архипова Т. В., Неміш Ю. В, Матвеєв М. Е. Тенденції розвитку Digital-маркетингу як сучасного інструменту просування товарів та послуг у соціальних мережах. Економіка і держава, №6. 2022. С. 86-91
- Архипова Т. В., Зав’ялова М. В, Осипенко Н. О. Івент-маркетинг як інструмент просування вітчизняного бізнесу на міжнародний ринок. Ефективна економіка. 2023. № 5.
- Архипова Т. В., Корюгін В. Цифровізація управління маркетинговою діяльністю підприємства. Інвестиції: практика та досвід. № 10. (2023). С.65 - 69
- Архипова Т. В., Клімова І.О. Тарасов І.Ю Маркетинг та брендинг регіонів Наукові перспективи № 5(35) (2023). С 386-401
- Архипова Т. В., Авраменко Н. Інтернет-реклама як інструмент цифрового маркетингу підприємства Вісник Хмельницького національного університету Серія: «Економічні науки» №3, 2023. С .63-67.
Участь у конференціях: - Архипова Т.В. Про удосконалення комунікаційної діяльності Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення. / Зб. матеріалів Міжнар. наук.–практ. інтернет-конференції “Двадцять восьмі економіко-правові дискусії”, 28 червня, Львів, 2018. С 26-28.
- Архипова Т.В. Про обгрунтування створеня центру суспільних комунікацій та творчих інновацій у мистецьких закладах вищої освіти України. Зб.матеріалів Міжнар. наук.-практ конф., «Перспективи стабільного економічного розвитку та економічної безпеки: світовий досвід і вітчизняні реалії». 23 вересня 2022 р, Запоріжжя
- Архипова Т.В. Щодо співпраці інтернет індустрії й вищої школи. Зб. матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення" (випуск 70), 22 вересня 2022, Тернопіль.
- Архипова Т.В. Особливості медіапланування в Інтернеті. Зб. матеріалів міжнародної науково-практичної інтернет-конференції на тему Шістдесят восьмі економіко-правові дискусії. Серія: Соціальні та гуманітарні науки. 27-28.09.2022.
- Архипова Т. В, Фролова В.М., Ухіна Д. Д. Онлайн медіа як рекламний майданчик: особливості розміщення. Зб. матеріалів Міжнародної мультидисциплінарної наукової інтернет-конференції, «Світ наукових досліджень. Випуск 12»: (м. Тернопіль, Україна – м. Переворськ, Польща, 29-30 вересня 2022 р.). С.22-25.
- Архипова Т. В, Ухіна Д.Д Соціальні мережі як засіб просування бренду Зб. матеріалів. IV Міжнародної науково – теоретичної конференції «INTERDISCIPLINARY RESEARCH: SCIENTIFIC HORIZONS AND PERSPECTIVE» (м. Вільнюс. 11 листопада 2022р). С.31-35.
- Архипова Т. В., Є.В Чипинюк Рекламна діяльність підприємства у інтернет – середовищі. Зб. матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, «Підприємство і торгівля: тенденції розвитку», 19 травня 2023 року, Одеса, С. 8-10.
|
---|
|