| - Факультети та інститути»
- Факультет маркетингу»
- Кафедри»
- Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка»
- Викладачі»
- Діченко Анна Леонідівна
Діченко Анна ЛеонідівнаКафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | старший викладач |
---|
Вчене звання: | немає |
---|
Науковий ступінь: | кандидат економічних наук |
---|
Біографія: | |
---|
Повну вищу освіту здобула в Київському національному економічному університеті, закінчивши Факультет економіки та управління (дипломи бакалавра і магістра, відповідно). У 2019 р. захистила дисертацію на тему "Розвиток маркетингової товарної політики сільськогсоподарських підприємств" (на прикладі агровиробників Херсонщини), присвоєно науковий ступінь кандидата економічних наук. Неодноразово брала участь у конференціях, проходила наукові стажування, тренінги, курси підвищення кваліфікації тощо. Має досвід практичної роботи у сфері маркетингу та продакт менеджменту(міжнародні сільськогосподарські підприємства-виробники техніки). Досвід роботи маркетологом та експертом відділу державних закупівель ДВНЗ. На кафедрі маркетингу імені А.Ф. Павленка працює з 2023 року. |
Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | старший викладач |
---|
Вчене звання: | немає |
---|
Науковий ступінь: | кандидат економічних наук |
---|
Біографія: | |
---|
Повну вищу освіту здобула в Київському національному економічному університеті, закінчивши Факультет економіки та управління (дипломи бакалавра і магістра, відповідно). У 2019 р. захистила дисертацію на тему "Розвиток маркетингової товарної політики сільськогсоподарських підприємств" (на прикладі агровиробників Херсонщини), присвоєно науковий ступінь кандидата економічних наук. Неодноразово брала участь у конференціях, проходила наукові стажування, тренінги, курси підвищення кваліфікації тощо. Має досвід практичної роботи у сфері маркетингу та продакт менеджменту(міжнародні сільськогосподарські підприємства-виробники техніки). Досвід роботи маркетологом та експертом відділу державних закупівель ДВНЗ. На кафедрі маркетингу імені А.Ф. Павленка працює з 2023 року. |
Публікації: | Автор понад 30 наукових та навчально-методичних праць, підручників, в тому числі монографії «Розвиток маркетингової товарної політики сільськогосподарських підприємств» (Київ, 2020 р.). |
---|
|