Публікації: | Загальна кількість публікацій: понад 200 наукових та навчально-методичних праць Основні наукові публікації Монографії: - Ларіна Я.С., Завальнюк К.С. Маркетингові стратегії зростання аграрних формувань. Монографія. К.: ЦУЛ, 2019. 276 с.
- Ларіна Я.С., Четверик О.В. Маркетингове забезпечення діяльності підприємств цукрової галузі. Монографія. К.ЦП Компринт, 2017. 278 с.
- Розвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільства: кол. монографія (за наук. ред. к.е.н., проф. В.П.Пилипчука). К.: КНЕУ. 2019. (Ларіній Я.С. належить параграф: 3.1. Пріоритети розвитку маркетингу в агробізнесі)
- Ларіна Я.С., Діченко А.Л. Маркетингова товарна політика сільськогосподарських підприємств. К.:ЦУЛ, 2020. 214 с.
- Сучасний маркетинг: тренди, інновації, інструменти: монографія. Ромат Є.В., Бабаченко Л.В., Багорка М.О., Білоткач І.О. , Ларіна Я.С. та ін. К.: Студцентр, 2021, 308 с.(Авторуналежить 1,56 др. арк.)
Навчальні посібники: - Ларіна Я.С., Бабічева О.І., Романова Л.В., Антофій Н.М. Стратегічний маркетинг. Навчальний посібник. Х.: Олді-плюс. 2019. 364 с.
- Луцій О.П., Ларіна Я.С., Весперіс С.З. та ін. Управління рекламними проектами. Навчальний посібник. Х.: Олді-плюс. 2019. 300 с.
- Маркетинг міжнародного туризму (Ларіна Я.С., Бабічева О.І., Забуранна Л.В. та ін.) / за ред. Ларіної Я.С. Навчальний посібник. Херсон. ВД «Гельветика», 2018. 412 с.
- Міжнародний маркетинг. Підручник. / Ларіна Я.С., Бабічева О.І., Гальчинська Ю.М. та ін. Х.: Олді-плюс. 2018. 300 с.
- Маркетинг. Підручник / Буряк Р.І., Збарський В.К., Ларіна Я.С. та ін. К.: ЦП "Компринт", 2019. 750 с.
Ларіна Я.С., Рябчик А.В. Поведінка споживача. Херсон. Олді-Плюс. 2020, 284 с. - Світова економіка. Навчальний посібник. / Фомішина В.М., АнтофійН.М., Грановська В.Г., Ларіна Я.С. та ін. Херсон:Олді-Плюс, 2021. 612 с.
- Ларіна Я.С., Антофій Н.М. Маркетинговий аудит. Херсон: Олді-Плюс, 2021. 336 с.
- Федорченко А.В., Ларіна Я.С., Ремезь Ю.Б. Бенчмаркінг. Навчальний посібник. Одеса: Олді-Плюс. 2023.
Статті: - Prokopenko О., Larina Yа., Chetveryk О., Kravtsov S. et al. Digital-Toolkit for Promoting Tourist Destinations. International Journal of Innovative Technology and Exploring Engineering (IJITEE), Volume 8 Issue 12, October 2019. DOI:10.35940/ijitee.L3745.1081219. URL: https://www.ijitee.org/wp-content/uploads/papers/v8i12/L37451081219.pdf (Scopus)
- Larina Ya., Gajchynska J., Popov O. Development of egg market in Ukraine: Evaluation, forecasting and marketing solutions. Journal of Hygienic Engineering and Design, Vol. 33, 2021. pp. 249-259. URL: https://keypublishing.org/jhed/jhed-volumes/jhed-volume-33/ (Scopus)
- Katalin Tsymbliuk, Yaroslava Larina. The Current State of the Vitiviniculture Sector in Ukraine. Baltic Journal of Economic Studies. 2017. Vol.3 #5. DOI: 10.30525/2256-0742/2017-3-5-431-435
- Ларіна Я.С., Попов О.О. Сучасні тенденції розвитку ринку яєць і яєчних продуктів в Україні. Інфраструктура ринку. Електронний науково-практичний журнал. 2020. Випуск 45. С. 113-120.
- Ларіна Я.С. Пріоритети маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі на українському ринку. Науковий вісник міжнародного гуманітарного університету. 2020. Випуск 42. С. 23-29.
- Ларіна Я.С. Забезпечення економічної стійкості підприємств на основі стратегічного маркетингу. Вісник Херсонського національного технічного університету. 2019. № 4 (71). С. 207-213.
- Ларіна Я.С., Ал-Шабан Алаа Табіт Ніама. Класифікація інновацій в аграрному секторі як передумова формування маркетингових стратегій інноваційного розвитку сільськогосподарських підприємств. Біоекономіка і аграрний бізнес (Науковий вісник НУБіП України. Серія: Економіка, аграрний менеджмент, бізнес). 2019. С. 58-67. URL: http://journals.nubip.edu.ua/index.php/Economica/article/view/13171/11375
- Ларіна Я.С., Вініченко С.А. Маркетингова стратегія інтегрованого зростання як можливість підвищення рентабельності підприємств на ринку продукції бджільництва. Вісник Хмельницького національного університету. 2019. С. 135-144.
- Ларіна Я.С., Луцій К.М. Формування комплексу маркетингу партнерських відносин м’ясопереробних підприємств на основі сегментування ринку. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія «Економічні науки» 2018. №9 (17). С.36-44.
- Ларіна Я.С., Луцій К.М. Моделювання обсягів споживання м’ясопродуктів як основа формування стратегій та комплексів маркетингу м'ясопереробних підприємств. ЕкономікаАПК. 2018. №8. С. 82-90.
- Ларіна Я.С. Методичні підходи щодо забезпечення економічної стійкості підприємств на основі маркетингового моніторингу. Проблеми системного підходу в економіці. 2018. Випуск 3(65). Частина 1. С. 93-98.
- Ларіна Я.С., Гречуха А.О. Аналіз сировинної бази, обсягів виробництва і збуту продукції молокопереробних підприємств в Україні. Науковий вісник НУБіП. 2018. № 290. С. 153-164.
- Ларіна Я.С., Гальчинська Ю.М. Методологія дослідження ринку біоенергетики. Бізнес-навігатор. Випуск 5 (48)/2018. С.44-49.
- Ларіна Я.С., Діченко А.Л. Обгрунтування й можливості реалізації сільськогосподарськими підприємствами маркетингових стратегій диверсифікації на основі оцінки потенціалу біомаси. Молодий вчений. 2017. Випуск 17. С. 1217-1223.
- ZghurskaO., LarinaYa., SomkinaT., KorchynskaО. Organizational structure of agro-industrial enterprises’ activity in the direction of diversification strategies’ formation. Solid State Technology. Vol. 63 No. 6, December 2020. P.42–43. URL:http://solidstatetechnology.us/index.php/JSST/issue/view/49(Scopus)
- Larina Ya.,Gajchynska J., Popov O.Development of egg market in Ukraine: Evaluation, forecasting and marketing solutions. Journal of Hygienic Engineering and Design, Vol. 33, 2021. pp. 249-259. URL: https://keypublishing.org/jhed/jhed-volumes/jhed-volume-33-yaroslava-larina-development-of-egg-market-in-ukraine-evaluation-forecasting-and-marketing-solutions/(Scopus)
- LaburtsevaO., LarinaYa., NahornaO., VinichenkoS., HordiienkoV., AlaaTabitNiamaAl-Shaban.Development of a Marketing Strategy for Enterprise Financial Growth. Studies of Applied Economics. Vol. 39,№. 5, 2021. URL: http://ojs.ual.es/ojs/index.php/eea/article/view/4794(Scopus)
- Оksana M. Zghurska, Yaroslava S. Larina, Andriy V. Fedorchenko, Vasyl D. Zalizko, Stepan I. Kubiv. Strategic forecast of multifactorial impact on the efficiency of diversified enterprises. Financial and credit activity: problems of theory and practice. Vol. 5 No. 40. 2021. (ISSN: 2306-4994; e-ISSN: 2310-8770). (Web of Science)
- Galchynska, J., Larina, Ya., Varchenko, O., Struk, N., Gryshchenko, O. Perspectives of Ukrainian bioenergy development estimation by means of cluster analysis and marketing approach. Economic Annals-XXI. 2021. #187 (1-2). 63-74. (Scopus) URL: http://ea21journal.world/index.php/ea-v187-06/
- YaroslavaLarina, JuliaGalchynska,PetroKucheruk,OksanaZghurska,atall. Estimation of the Domestic Agricultural Sector Potential for the Growth of Energy Cultures for Bioenergy Fuel Production.Agricultural engeneering 2021 Volume 25. PP. 73-82.URL:http://188.190.33.55:7980/jspui/bitstream/123456789/8984/1/Larina_KA.pdf(Scopus)
- Ларіна Я.С., Файвішенко Д.С. Тенденції та маркетингові інструменти розвитку ринку рослинних аналогів молочної продукції. Вісник Львівського університету. Серія економічна. 2022 №62. С. 248-261.(Фахове видання України)
- Oksana Zghurska, YaroslavaLarina, Ruslan Dymenko, Stepan Kubiv,Andrii TarasiukMulti-agent model of the distribution channel management system of agro-industrial enterprises.FINANCIAL AND CREDIT ACTIVITY: Problems of Theory and Practice. Volume 5. №. 46 (2022). 361–372. https://fkd.net.ua/index.php/fkd/article/view/3869 (WoS)
- Оksana Zghurska,Yaroslava Larina,Khaleel Jdayea Hammadi, Yuliia Tymchenko, Turovsky Oleksandr, Stepan Kubiv, Artem Kyrychenko Modeling of information Influence on socio-cultural development of society. Journal of HygienicEngineering and Design. 2022. №40. PP. 250-256. https://keypublishing.org/jhed/wp-content/uploads/2022/12/JHED-40-Volume-Content-Archive-L.pdf(Scopus)
Участь в конференціях 1. Ларіна Я.С., Галінська А.С. SMM на ринку квіткової продукції на прикладі компанії «Асканія-Флора». Збірник тез XIV міжнародної науково-практичної конференції "Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України" 28-30 листопада 2019 року. 2. Ларіна Я.С., Мороз К.В. Методи управління підприємством в умовах економічної нестабільності. Матеріали УІ ВНПК студентів, аспірантів та молодих вчених «Ефективність підприємницької діяльності: маркетинговий аспект». (м. Київ, 26 березня 2020 року) С. 57-59. 3. Ларіна Я.С. Сучасні тенденції розвитку стратегічного маркетингу. Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка. Харків : ХНТУСГ, 2020. 232 с. 4. Ларіна Я.С. Значення та етапи формування персонального бренду. Бренд-менеджмент: маркетингові технології: тези доп. Збірник тез IІ МНПК (м. Київ, 11 червня 2020 р.) Київ : КНТЕУ, 2020. 168 с. С.88-90. 5. Ларіна Я.С. Стратегічні тенденції розвитку ринку органічної продукції. Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка. Харків : ХНТУСГ, 2021 252 с., С. 155-158. 6. Ларіна Я.С. Веган-споживачі як перспективний сегмент ринку органічної продукції. Маркетинг в Україні, № 4, 2021. С. 43-45. 7. Ларіна Я.С., Акжанова Д. Тенденції розвитку ринку органічних харчових продуктів і специфіка поведінки споживачів. Збірник тез доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні тренди поведінки споживачів товаріві і послуг, 25-26 лютого 2022 року. С. 115-117. 8. Ларіна Я.С., Мурга Т.В. Сучасні тенденції у сфері просування івент-послуг. Збірник тез доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні тренди поведінки споживачів товаріві і послуг, 25-26 лютого 2022 року. С. 261-263. 9. Ларіна Я.С., Карпенко Д.С. Стратегічне управління брендом: методичні підходи. Збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції "Стратегічні пріоритети в ХХІ СТОЛІТТІ" (м. Київ, 1 грудня 2022 року). 10. Ларіна Я.С., Стовбира Ю.А. Маркетингові дослідження в цифровій економіці України. Збірник тез доповідей IIIВсеукраїнської науково-практичної конференції «Функціонування та розвиток бізнесу України в умовах загроз та глобалізаційних процесів в економіці». Харків, ХАІ, 30 листопада – 1 грудня 2022 р. 11. Ларіна Я.С., Чуніс А.В. Дослідження поведінки споживачів в мережі інтернет. Збірник тез доповідей IIIВсеукраїнської науково-практичної конференції «Функціонування та розвиток бізнесу України в умовах загроз та глобалізаційних процесів в економіці». Харків, ХАІ, 30 листопада – 1 грудня 2022 р. Дистанційні курси Moodle 1. Маркетинг для МЕ, МВ http://193.110.163.11/moodle/course/view.php?id=1473 2. Методологія наукових досліджень http://193.110.163.11/moodle/course/view.php?id=1180 3. Маркетинговий менеджмент http://193.110.163.11/moodle/course/view.php?id=3126 Підвищення кваліфікації та стажування 1. ДВНЗ «КНЕУ ім. В. Гетьмана», Свідоцтво № 12СС 02070884/ 070178-21, «Дистанційні технології в освітньому просторі університету», дата видачі 19.05.2021 р.; 4 кредити (120 год.) 2. «Бренд науковця в цифровому світі». Інноваційний університет. Офіс підтримки вченого, дата видачі 5.12.2022 Сертифікат №1401.1кредит (30 год.) 3. "Цифрова трансформація вищої освіти". Європейський університет, дата видачі 5.07.2023 р. Свідоцтво про підвищення кваліфікації серія ПК № 24366800/000458-23; 6 кредитів (180 годин) |
---|