Статті: 1. Брадулов П. О., Ординський В. І., Романенко Л. Ф. Оцінювання цифрових маркетингових комунікацій: кількісні та якісні показники. Науковий вісник Ужгородського національного університету. 2020. № 33. 2. Брадулов П.О., Ординський В. І. Формування системи інтернет-маркетингу в сфері інформаційних технологій. Проблеми системного підходу в економіці. 2020. № 3 (77). 3. Брадулов П.О., Ординський В. І. Стратегія застосування інструментів інтернет-маркетингу для В2В сектора. Бізнес Інформ. 2020. №8. 4. Ординський В.І. Стратегія інтернет-маркетингу ІТ-продукту на ринку B2C. Вісник КНУТД. Серія: економічні науки. 2020. №4 (149). 5. Ordynskyi V., Bradulov P. The role of digital marketing in omnichannel strategy. Knowledge, Education, Law, Management. 2019. № 1. 6. Ординський В.І., Шевченко Ю.А. Інтернет-маркетинг як один із напрямів інвестування ТНК. Інтелект ХХІ. 2019. № 6. Участь у конференціях: 1. Брадулов П.О., Ординський В. І. Напрямки контролю якості реклами що розміщується в мережі Інтернет. Світ економічної науки. Збірник тез Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. Теренопіль, 2019. С. 58. 2. Брадулов П.О., Ординський В. І. Рекламні можливості месенджерів у цілях просування бренду. Наукова спільнота. Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. Тернопіль, 2019. С. 58. 3. Брадулов П.О., Ординський В.І. 3 тренди 2019 року в інтернет-маркетингу. Advances of science. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (17 травня 2017 р., м. Карлові Вари). Карлові Вари, 2019. 4. Брадулов П.О., Ординський В.І. Розвиток інструментів аналізу веб-сайтів. The Third International scientific congress of scientists of Europe. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. Відень, 2019. С. 1253. Брадулов П.О., Ординський В.І. Кумулятивний ефект онлайн промо у порівнянні з офлайновою медійною кампанією. Perspectives of science and education. Матеріали |