Публікації: | У наукових фахових виданнях: - Куденко Н.В.Маркетингове стратегічне планування виробників молочної продукції / Н.В. Куденко, Н.В. Овсієнко // Вісник національного університету «Львівська політехніка». – 2008, №633. – С. 368-374 (0,7 д.а., особисто автору – 0,3 д.а.: визначено основні етапи маркетингового стратегічного планування на підприємстві).
- Овсієнко Н.В. Дослідження маркетингових стратегій позиціонування / Н.В. Овсієнко // Формування ринкової економіки: зб. наук. праць. – К.: КНЕУ, 2009. – С.309-317 (0,7 д.а.).
- Овсієнко Н.В. Узагальнена модель реалізації маркетингової стратегії на молокопереробному підприємстві / Н.В. Овсієнко // Формування ринкових відносин в Україні: зб. наук. праць. – К., 2012. – №10. – С. 135-140 (0,5 д.а.).
- Овсієнко Н.В. Маркетинговий стратегічний аналіз однорідної групи молокопереробних підприємств / Н.В. Овсієнко // Формування ринкових відносин в Україні: зб. наук. праць. – К., 2012. – 11(138). – С. 215-220 (0.5 д.а.).
- Овсієнко Н.В. Механізм реалізації маркетингової стратегії на підприємствах / Н.В. Овсієнко // Формування ринкової економіки: зб. наук. праць. – К.: КНЕУ, 2013. – №30. – С.328-336 (0,6 д.а.).
- Овсієнко Н.В. Дослідження рівня лояльності споживачів в стратегічній діяльності на прикладі ПрАТ "ОТІС" Електронний науково-практичний журнал «Інфраструктура ринку».- №53.- Одеса: ПНДІЕІ, 2021.-С.55 – 61(0.7 д.а.).Електронне наукове фахове видання [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.market-infr.od.ua/journals/2021/53_2021/13.pdf
- Овсієнко Н.В. Оптимізація інструментарію маркетингової політики комунікацій діяльності бренду. Економіка та суспільство,2021.-№ 24. (0.9 д.а)
- Електронне наукове фахове видання [Електронний ресурс]. – Режим доступу:https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/224/215
- Овсієнко Н.В. Особливості маркетингової діяльності підприємств будівельної галузі. Економіка та суспільство,2021.-№ 26. (0.9 д.а)
- Електронне наукове фахове видання [Електронний ресурс]. – Режим доступу:https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/347/332
- Овсієнко Н. В., Кирилюк О. В. Особливості рекламної діяльності інтернет-магазину в сучасних торгово-економічних умовах // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". — 2022. — №13. https://www.inter-nauka.com/issues/2022/13/8384
У науковому фаховому виданні України, що зареєстроване у міжнародних наукометричних базах: - Єранкін, О., Івасів, І., Олексюк, О., Овсієнко, Н., & Парій, Л. (2023). ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСУ ІНДИКАТОРІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПРОДОВОЛЬЧОЇ БЕЗПЕКИ. FinancialandCreditActivityProblemsofTheoryandPractice, 2(49), 457–468. https://doi.org/10.55643/fcaptp.2.49.2023.3986
- Овсієнко Н.В. Оптимізація витрат на маркетингові стратегії молокопереробних підприємств / Н.В. Овсієнко // Економічний простір: збірник наукових праць (Index Copernicus, РИНЦ). – №103. – Дніпропетровськ: ПДАБА, 2015. – С.176-186 (0.7 д.а.).
- Овсієнко Н.В. Дослідження маркетингового потенціалу промислового підприємства на прикладі ПрАТ "ОТІС". Економічний простір: Збірник наукових праць. – No168. – Дніпро: ПДАБА, 2021.- С. 71-75 (0.5 д.а.)
- Овсієнко Н.В. Theoretical foundation for customer loyalty management. The 20th International scientific and practical conference «Covid -19 — Challenges in Modern Science» (June 1-2, 2021) -Poland, Warsaw,2021. – P.104-107(0.4 д.а) [Електроннийресурс]. – Режимдоступу:https://el-conf.com.ua/wp-content/uploads/2021/06/%D0%92%D0%90%D0%A0%D0%A8%D0%90%D0%92%D0%90_%D1%81%D0%B0%D0%B9%D1%82-1.pdf
- Овсієнко Н. В., Кирилюк О. В. Особливості рекламної діяльності інтернет-магазину в сучасних торгово-економічних умовах // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". — 2022. — №13. https://www.inter-nauka.com/issues/2022/13/8384
В інших наукових виданнях: - Овсієнко Н.В. Эффективные подходы к развитию предприятий, отраслей, комплексов. В 3-х книгах. Кн. 3: монография / [авт. кол.: Аксенова Р.Н., Бабрикова А.В., Бессонова А.А. и др.]. – Одесса: КУПРИЕНКО СВ, 2013 – С. 38-51. (24,08 д.а, особисто автору – 0,9 д.а.: визначено механізм формування та реалізації маркетингової стратегії).
- Овсієнко Н.В. Маркетингове позиціонування на ринку молочних товарів України / Н.В. Овсієнко // Маркетинг в Україні: Зб. мат. Х Міжнар. наук.-практ. конф. 22-23 жовтня 2009 року. – К.: КНЕУ, 2009. – С.76-77 (0,09 д.а.).
- Овсієнко Н.В. Місія підприємств-виробників молокопереробних товарів / Н.В. Овсієнко // Підприємницька діяльність в Україні: проблеми розвитку та регулювання: Зб. мат. IV Міжнар. наук.-практ. конф. 27-28 травня 2010 року. – К.: МІБО КНЕУ, 2010. – С.193-196 (0.2 д.а.).
- Овсієнко Н.В. Значення стратегічного аналізу для діяльності підприємств молокопереробної галузі / Н.В. Овсієнко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: Зб. тез доповідей IV Міжнар. наук.-практ. конф. 29 вересня-1жовтня 2010 року. – Суми: ТОВ Друкарський дім «Папірус», 2010. – С.156-159 (0.2 д.а.).
- Овсієнко Н.В. Використання SPACE-аналізу для визначення стратегічного становища молокопереробних підприємств / Н.В. Овсієнко // Формування ринкової економіки: Зб. наук. праць. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. Маркетингова освіта в Україні.- К.:КНЕУ, 2013. – С. 55-59. (0.3 д.а.).
- Овсієнко Н.В. Сучасні засади формування ефективних CRM-систем / Н.В. Овсієнко, М.Ю. Свідзінська // Реформування економіки України: стан та перспективи: зб. мат. VIII Міжнар. наук.-практ. конф. 29 листопада 2013 р. – К.: МІБО КНЕУ, 2013. – С.122-124 (0,1 д.а., особисто автору – 0,05 д.а.: визначено особливості формування CRM-систем).
- Овсієнко Н.В. Особливості визначення сегментування промислового ринку. Збірник матеріалів IМіжнародної науково-практичної конференції «Тенденції та перспективи розвитку менеджменту в умовах глобальних викликів» (28 травня 2021 р.) – м.Херсон.:ХДАЕУ, 2021.-С.330-333 (0.3 д.а)
- Овсієнко Н.В.Прогнозування ефективності маркетингової стратегії. Збірник наукових матеріалів LXVIМіжнароднрої науково-практичної конференції «ІННОВАЦІЇ НАУКИ ХХІ СТОЛІТТЯ» (17 травня 2021 р.) – м. Дніпро, 2021.- С.186-189 (0.4 д.а) [Електронний ресурс]. – Режим доступу:https://el-conf.com.ua/wp-content/uploads/2021/06/%D0%94%D0%BD%D1%96%D0%BF%D1%80%D0%BE_%D1%81%D0%B0%D0%B9%D1%82.pdf
- Овсієнко Н.В.Сутність та основні підходи до визначення маркетингової політикирозподілу. Збірник наукових матеріалів Всеукраїнська наукова-практична конференція «Сучасні наукові погляди на вдосконалення економіки: перспективи та розвиток» (10 липня 2021) – м.Київ.: Аналітичний центр «Нова Економіка», 2021, - С. 76-79 (0.4 д.а)
- Овсієнко Н. В., Кирилюк О. В. Організація рекламної діяльності інтернет-магазину в соціальних мережах // Збірник наукових матеріалів CXIII міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. Івано-Франківськ, 2022. https://el-conf.com.ua/wp-content/uploads/2022/11/IF_281022.pdf#page=231
- Овсієнко Н. В., Кирилюк О. В. Організація рекламної діяльності інтернет-магазину із застосування імерсивних технологій // ХXІІІ науково-практична конференція студентів, аспірантів та молодих вчених. «Україна ХХІ століття: тенденції та перспективи розвитку (воєнна доба)». Київ, 2022.
Дистанційні курси Moodle: 1. Вступ до спеціальності: https://ido-m.kneu.edu.ua/moodle/course/view.php?id=3328 2. Стратегічний маркетинг: https://ido-m.kneu.edu.ua/moodle/course/view.php?id=4524 |
---|