| - Факультети та інститути»
- Факультет маркетингу»
- Кафедри»
- Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка»
- Викладачі»
- Савич Олександр Петрович
Савич Олександр ПетровичКафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | професор |
---|
Вчене звання: | доцент |
---|
Науковий ступінь: | доктор економічних наук |
---|
Стаж роботи: | 10 років |
---|
Біографія: | |
---|
Вищу освіту здобув в Київському державному економічному університеті, навчався на факультеті "Міжнародна економіка", здобув спеціальність "Управління міжнародним бізнесом" (диплом магістра). З 1999 року по сьогодні працюю в автомобільному бізнесі, займав топ-менеджерські посади в автомобільних компаніях , займався дистрибуцією автомобілів, запасних частин та сервісом. У 2012 р. захистив дисертацію на тему “Маркетинг автозапчастин”, присвоєно науковий ступінь кандидата економічних наук. У 2019 р. захистив докторську дисертацію на тему :"Маркетинг на глобальному ринку легкових автомобілів", присвоєно науковий ступінь доктора економічних наук. Маю багаторічний досвід (24 роки) практичної діяльності у сфері маркетингу та менеджменту, 20 років на позиції CEO автомобільних компаній України та Казахстану, керівник глобального закупівельного союзу автокомпонентів (Renault/Dacia, Mercedes, Tata, Nexus Automotive Ukraine та інші). На кафедрі маркетингу КНЕУ імені Вадима Гетьмана працюю з 2013 року на посаді професора. Навчався в "Європейському інституті менеджменту закупівель" (Женева, Швейцарія), 2017-2018 рр. Проходив стажування в европейських університетах та навчальних центрах. В 2020 році присвоєне звання "доцент кафедри маркетингу" Викладаю дисципліни англійською мовою на програмах MBA українських та міжнародних бізнес-шкіл. Більше 50 наукових публікацій із них 5 Scopus та 5 Web of Science, Springer Маю досвід викладання на 3-х програмах MBA, в тому числі Executive MBA. Тьютор Chartered Institute of Marketing (United Kingdom) - CIM Знання мов: англійська (вільно), українська. Викладаю дисципліни: маркетингова бізнес-аналітика та управління продажем. |
Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | професор |
---|
Вчене звання: | доцент |
---|
Науковий ступінь: | доктор економічних наук |
---|
Стаж роботи: | 10 років |
---|
Біографія: | |
---|
Вищу освіту здобув в Київському державному економічному університеті, навчався на факультеті "Міжнародна економіка", здобув спеціальність "Управління міжнародним бізнесом" (диплом магістра). З 1999 року по сьогодні працюю в автомобільному бізнесі, займав топ-менеджерські посади в автомобільних компаніях , займався дистрибуцією автомобілів, запасних частин та сервісом. У 2012 р. захистив дисертацію на тему “Маркетинг автозапчастин”, присвоєно науковий ступінь кандидата економічних наук. У 2019 р. захистив докторську дисертацію на тему :"Маркетинг на глобальному ринку легкових автомобілів", присвоєно науковий ступінь доктора економічних наук. Маю багаторічний досвід (24 роки) практичної діяльності у сфері маркетингу та менеджменту, 20 років на позиції CEO автомобільних компаній України та Казахстану, керівник глобального закупівельного союзу автокомпонентів (Renault/Dacia, Mercedes, Tata, Nexus Automotive Ukraine та інші). На кафедрі маркетингу КНЕУ імені Вадима Гетьмана працюю з 2013 року на посаді професора. Навчався в "Європейському інституті менеджменту закупівель" (Женева, Швейцарія), 2017-2018 рр. Проходив стажування в европейських університетах та навчальних центрах. В 2020 році присвоєне звання "доцент кафедри маркетингу" Викладаю дисципліни англійською мовою на програмах MBA українських та міжнародних бізнес-шкіл. Більше 50 наукових публікацій із них 5 Scopus та 5 Web of Science, Springer Маю досвід викладання на 3-х програмах MBA, в тому числі Executive MBA. Тьютор Chartered Institute of Marketing (United Kingdom) - CIM Знання мов: англійська (вільно), українська. Викладаю дисципліни: маркетингова бізнес-аналітика та управління продажем. |
Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Напрямки наукових досліджень: | Управління продажами, маркетинг, стратегічний маркетинг, маркетинговий менеджмент, автомобільний маркетинг, маркетинг закупівель, маркетингова бізнес-аналітика |
---|
Завантажено файлів: | 0 |
---|
Публікації: | 50 публікацій, основні: Savych O., Molchanova E. Modelling of global car market development under globalization impact. Financial and credit activity: problems of theory and practice. (Web of Science, EBSCO, Ulrich's Periodicals Directory, Index Copernicus). 2019. Volume 3, №30. p.273-282 (0,5 д.а.) - Oleksandr Savych, Tetiana Shkoda. Trends of air transportation market development in Ukraine. Innovative Marketing (SCOPUS, BFI, UGC..). 2020. Volume 16, Issue 2, pp. 29-42 (0,5 д.а.), Ресурснийдопуск: https://businessperspectives.org/journals/innovative-marketing/issue-348/trends-of-air-transportation-market-development-in-ukraine
- Oleksandr Savych, Tetiana Shkoda. The concept of marketing efforts consolidation at the global car market. / O. Savych, T. Shkoda // Selected papers of the 11th International Scientific Conference “Business and Management 2020” held on May 07-08, 2020, Vilnius, Lithuania. Pp. 63-72. ISSN 2029-4441/eISSN 2029-929X. ISBN 978-609-476-231-74. eISBN 978-609-476-230-7. Clarivate Analytics' ESCI (Web of Science) https://doi.org/10.3846/bm.2020.542. Ресурсний допуск: http://www.bm.vgtu.lt/index.php/verslas/2020/paper/view/542
- Oleksandr Savych, Ellana Molchanove, Kateryna Kovtoniuk. Covid-19 Presents New Challenges and Opportunities to Higher Education. Revista Româneasc? pentru Educa?ie Multidimensional? (Web of Science (WOS); EBSCO; ERIH+; Google Scholar; Index Copernicus; Ideas RePeC; Econpapers). 2020, Volume 12, Issue 2, Sup. 1, pages: 168-174, (0,5 д.а.), https://doi.org/10.18662/rrem/12.2Sup1/303
- Oleksandr Savych, & Tetiana Shkoda. (2021). Impact of Key Marketing Tools on Global Car Market Development. Communications - Scientific Letters of the University of Zilina, 23(4) (SCOPUS, EBSCO Host), A264-A276, (0,5 д.а.), https://doi.org/10.26552/com.C.2021.4.A264-A276
- Oleksandr Savych, Andriy Fedorchenko, Elana Molchanova, Kateryna Kovtoniuk. Modeling of key marketing parameters of the EU car market and its clusterization. / O.Savych, A.Fedorchenko, E.Molchanova, K. Kovtoniuk // 11th International Scientific Conference “Advance Computer Information Technologies ACIT 2021” held on September, 15-17, 2021, Duseldorf, Germany. (SCOPUS), Pp. 364-367. ISBN978-1-6654-1854-6. Ресурсний допуск: http://www.bm.vgtu.lt/index.php/verslas/2020/paper/view/542
- Iuliia Gernego, Tetiana Shkoda, Oleksandr Savych. Marketing tools in strategic management of young scientists’ human capital. Baltic Journal of Economic Studies,Vol. 7 No. 4 (2021) SEPTEMBER (Web of Science WoS), Pp/ 43-54, https://doi.org/10.30525/2256-0742/2021-7-4-43-53 Ресурсний допуск: http://www.baltijapublishing.lv/index.php/issue/article/view/1259
- Molchanova, E., Dluhopolskyi, O., Savych, O., Kovtoniuk, K., Markovych, I. Analysis of the selected entry strategy of blue bottle coffee roaster. Ikonomicheski Izsledvaniathis 2021, 30(8), (SCOPUS), p. 229–242. Ресурсний допуск: https://www.iki.bas.bg/Journals/EconomicStudies/2021/2021-8/12_Dluhopolskyi.pdf
Google Scholar - https://scholar.google.com/citations?user=RxcaemMAAAAJ&hl=ru |
Scopus - https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57217130453 |
Web of Science AAL-1229-2020 |
---|
|