| - Факультети та інститути»
- Факультет маркетингу»
- Кафедри»
- Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка»
- Викладачі»
- Данніков Олег Володимирович
Данніков Олег ВолодимировичКафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | доцент |
---|
Вчене звання: | доцент |
---|
Науковий ступінь: | кандидат економічних наук |
---|
Стаж роботи: | 20 років |
---|
Біографія: | |
---|
- В 2012 присвоєно вчене звання доцента по кафедрі маркетингу.
- Стипендіат Кабінету Міністрів України для молодих вчених (2011-2013 р.р.)
- З 10.10.2013 по 09.2014 року - в.о. директора Інституту дистанційних технологій навчання ДВНЗ «КНЕУ ім. Вадима Гетьмана» (ІДТН)
- З 2014 - докторант ДВНЗ «КНЕУ ім. Вадима Гетьмана»
- З 2017 року - ст. науковий співробітник ДУ “ІЕП НАНУ”
- З 2017 року вчений секретар Інституту Маркетингу ДВНЗ «КНЕУ ім. Вадима Гетьмана»
Основні навчальні курси, які викладає у ДВНЗ «КНЕУ ім. Вадима Гетьмана»: - «Маркетинг послуг»;
- «Управління продажем»;
- «Збутові комунікації».
Наукова робота О.В. Даннікова зосереджується на вирішенні проблемних теоретико-прикладних питань щодо: реалізації маркетингового підходу у взаєминах товаровиробників, споживачів та інших інституцій ринку. Шляхом впровадження маркетингових рішень з урахуванням сучасних економічних тенденцій, а саме, підвищення поінформованості ринкових суб’єктів; розробки практичних рекомендацій з адаптації концепції холістичного маркетингу до реалій вітчизняного товарного ринку; комплексного використання маркетингових інструментів в діяльності вітчизняних підприємств та ефективних маркетингових рішень в подоланні протиріч у взаємодії суб'єктів економічної діяльності й оптимального розміщення і використання усіх видів ресурсів. Науковий пошук спрямовано на з’ясування негативного впливу та розкриття механізмів прояву глобальних дисбалансів на міжнародну торгівлю в цілому та трансграничну електронну комерцію, зокрема. Визначення конкурентного потенціалу українських підприємств в розв’язанні економічних суперечностей глобалізації та можливостей вітчизняного бізнесу на ринках, що розвиваються, зокрема за Індeксом глобальної конкурентоспроможності. Опис феномену та особливості впливу так званої «цифрової революції» - експансії глобальних вартісних ланцюжків в міжнародній торгівлі під контролем МНК. Визначення можливостей розбудови власної маркетингової цифрової інфраструктури та технологічної підтримки вітчизняного бізнесу - Має більше 100 наукових та навчально-методичних праць:
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383 GoogleАКАДЕМИЯ - https://scholar.google.ru/citations?hl=ru&user=MyMmBW8AAAAJ&view_op=list_works&sortby=pubdate |
Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | доцент |
---|
Вчене звання: | доцент |
---|
Науковий ступінь: | кандидат економічних наук |
---|
Стаж роботи: | 20 років |
---|
Біографія: | |
---|
- В 2012 присвоєно вчене звання доцента по кафедрі маркетингу.
- Стипендіат Кабінету Міністрів України для молодих вчених (2011-2013 р.р.)
- З 10.10.2013 по 09.2014 року - в.о. директора Інституту дистанційних технологій навчання ДВНЗ «КНЕУ ім. Вадима Гетьмана» (ІДТН)
- З 2014 - докторант ДВНЗ «КНЕУ ім. Вадима Гетьмана»
- З 2017 року - ст. науковий співробітник ДУ “ІЕП НАНУ”
- З 2017 року вчений секретар Інституту Маркетингу ДВНЗ «КНЕУ ім. Вадима Гетьмана»
Основні навчальні курси, які викладає у ДВНЗ «КНЕУ ім. Вадима Гетьмана»: - «Маркетинг послуг»;
- «Управління продажем»;
- «Збутові комунікації».
Наукова робота О.В. Даннікова зосереджується на вирішенні проблемних теоретико-прикладних питань щодо: реалізації маркетингового підходу у взаєминах товаровиробників, споживачів та інших інституцій ринку. Шляхом впровадження маркетингових рішень з урахуванням сучасних економічних тенденцій, а саме, підвищення поінформованості ринкових суб’єктів; розробки практичних рекомендацій з адаптації концепції холістичного маркетингу до реалій вітчизняного товарного ринку; комплексного використання маркетингових інструментів в діяльності вітчизняних підприємств та ефективних маркетингових рішень в подоланні протиріч у взаємодії суб'єктів економічної діяльності й оптимального розміщення і використання усіх видів ресурсів. Науковий пошук спрямовано на з’ясування негативного впливу та розкриття механізмів прояву глобальних дисбалансів на міжнародну торгівлю в цілому та трансграничну електронну комерцію, зокрема. Визначення конкурентного потенціалу українських підприємств в розв’язанні економічних суперечностей глобалізації та можливостей вітчизняного бізнесу на ринках, що розвиваються, зокрема за Індeксом глобальної конкурентоспроможності. Опис феномену та особливості впливу так званої «цифрової революції» - експансії глобальних вартісних ланцюжків в міжнародній торгівлі під контролем МНК. Визначення можливостей розбудови власної маркетингової цифрової інфраструктури та технологічної підтримки вітчизняного бізнесу - Має більше 100 наукових та навчально-методичних праць:
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383 GoogleАКАДЕМИЯ - https://scholar.google.ru/citations?hl=ru&user=MyMmBW8AAAAJ&view_op=list_works&sortby=pubdate |
Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Напрямки наукових досліджень: | Основні напрямки наукових досліджень стосуються: впровадження маркетингового інструментарію в діяльність вітчизняних підприємств в умовах рецесійних явищ в економіці країни та орієнтації бізнесу на концепцію холістичного маркетингу; маркетингових стратегічних рішень щодо розвитку дистрибуції промислових підприємств та управління промисловим підприємством на засадах цілісного маркетингу; формування збутової системи підприємства та сучасних тенденцій в управлінні продажем; модернізації інфраструктури та системи відносин на вітчизняному страховому ринку на засадах концепції холістичного маркетингу; реалізації та впровадженню бізнес-рішень комерційних суб’єктів в мережевих системах; маркетингових рішень щодо підвищення ефективності управління товарними запасами оптово-роздрібного підприємства; маркетингової політики управління продажем туристичних послуг; методологічних аспектів надання освітніх послуг з урахуванням тенденцій ринку праці; впровадженню маркетингового інструментарію в процесі підприємницької діяльності торговельно-посередницьких підприємств та узгодженню економічних інтересів учасників маркетингових каналів; стратегічних напрямків маркетингового ціноутворення вітчизняних підприємств; формування компетентністного підходу до організації роботи торговельного персоналу в системі управління продажем підприємства тощо. Про що свідчить достатня кількість публікацій з обраних напрямків наукових досліджень. |
---|
Завантажено файлів: | 17 |
---|
Завантажені файлиОсобливості регулювання електронної комерції у КНР : вплив ключових законодавчих змін на функціонування товарного ринку ()<p>
&quot; Особенности регулирования электронной коммерции в КНР: влияние ключевых законодательных изменений на функционирование товарного рынка &quot; Данников Олег Владимирович - канд. екон. наук, доц. // OLEG Dannikov Published on Mar 19, 2019 https://es.slideshare.net/OlegDannikov/dannikov-2019-137179418</p>
<p>
Дата публікації 2019/4 Конференція ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція &laquo;B2B-Маркетинг&raquo;, Київ КПІ ім. Ігоря Сікорського 2019 Стор. 44-48 //&nbsp;</p>
<p>
&nbsp;</p>05 Серпня 2019 р. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПРІОРИТЕТНИХ НАПРЯМІВ РЕГУЛЮВАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ В МІЖНАРОДНІЙ ТОРГІВЛІ У РАМКАХ СОТ / Данніков О.В. ()<p align="center">
&nbsp;</p>
<p align="center">
<span style="font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 18px; white-space: pre-wrap; background-color: rgba(0, 0, 0, 0.04);">ПРЕДЛОЖЕНИЯ ПО ПРИОРИТЕТНЫМ НАПРАВЛЕНИЯМ РЕГУЛИРОВАНИЯ ЭЛЕКТРОННОЙ КОММЕРЦИИ В МЕЖДУНАРОДНОЙ ТОРГОВЛЕ В РАМКАХ ВТО /<a href="https://ir.kneu.edu.ua/bitstream/handle/2010/25935/ZE_2018_31.pdf?sequence=1">https://ir.kneu.edu.ua/bitstream/handle/2010/25935/ZE_2018_31.pdf?sequence=1</a></span></p>
<div>
<hr align="left" size="1" width="33%" />
<div id="ftn1">
<p>
За напрямком конференції: Цифрові технології у державному управлінні</p>
<div class="gs_scl" style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; color: rgb(34, 34, 34); font-family: Arial, sans-serif; font-size: 13px; background-color: rgb(255, 255, 255);">
<div class="gsc_vcd_value" style="margin: 0px 0px 16px 116px; padding: 0px; border: 0px; max-width: 512px;">
Конференція &quot;Цифрова економіка&quot; / Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана&nbsp;<span style="font-family: Arial; font-size: 12px;">О. В. Данніков,&nbsp;</span><span style="font-family: Arial; font-size: 12px;">2018</span></div>
</div>
<div class="gs_scl" style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; color: rgb(34, 34, 34); font-family: Arial, sans-serif; background-color: rgb(255, 255, 255);">
<p class="gsc_vcd_field" style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; float: left; width: 100px; text-align: right; color: rgb(119, 119, 119);">
<strong><span style="font-size:12px;">АНОТАЦІЯ.&nbsp;</span></strong></p>
<p class="gsc_vcd_value" style="font-size: 13px; margin: 0px 0px 16px 116px; padding: 0px; border: 0px; max-width: 512px;">
<span style="font-size:11px;">Розвиток електронної комерції значно впливає на бізнес-середовище в Україні: сприяє скороченню витрат і нарощуванню ефективності, розширенню потенційного ринку продажу, підвищує рівень прозорості ринку та конкуренції, виводить на перший план нові методи ведення торгівлі, до яких часто не встановлено чітких правил і норм регулювання. За таких умов перед керівництвом України постало очевидне завдання формування комплексного внутрішнього законодавства в галузі електронної комерції та забезпечення відповідності вітчизняного законодавства міжнародним нормам і стандартам. При цьому, виокремлюється низка пріоритетних напрямів щодо вдосконалення регулювання електронної комерції в рамках СОТ &hellip;&nbsp;</span></p>
<p class="gsc_vcd_value" style="font-size: 13px; margin: 0px 0px 16px 116px; padding: 0px; border: 0px; max-width: 512px;">
<span style="font-size:11px;"><span style="font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; white-space: pre-wrap; background-color: rgba(0, 0, 0, 0.04);"><strong><span style="font-size:12px;">АННОТАЦИЯ</span></strong>. Развитие электронной коммерции значительно влияет на бизнес-среду в Украине: способствует сокращению расходов и наращиванию эффективности, расширению потенциального рынка продаж, повышает уровень прозрачности рынка и конкуренции, выводит на первый план новые методы ведения торговли, для которых часто не установлено четких правил и норм регулирования. В этих условиях перед руководством Украины встал очевидный вопрос: формирования комплексного внутреннего законодательства в области электронной коммерции и обеспечения соответствия законодательства международным нормам и стандартам. При этом выделяется ряд приоритетных направлений по совершенствованию регулирования электронной коммерции в рамках ВТО...</span></span></p>
</div>
</div>
</div>03 Листопада 2018 р. Социально-ориентированное предпринимательство – катализатор развития инклюзивной экономики в Украине (439,7 KB)<div style="text-align: right;">
Данников О.В. к.э.н., доц. с.н.с.</div>
<div>
&nbsp;</div>
<div style="text-align: center;">
Социально-ориентированное предпринимательство &ndash; катализатор развития инклюзивной экономики в Украине&nbsp;</div>
<div style="text-align: center;">
<div class="gs_scl" style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; color: rgb(34, 34, 34); font-family: Arial, sans-serif; font-size: 13px; background-color: rgb(255, 255, 255);">
<div class="gsc_vcd_field" style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; float: left; width: 100px; text-align: right; color: rgb(119, 119, 119);">
Дата публікації</div>
<div class="gsc_vcd_value" style="margin: 0px 0px 16px 116px; padding: 0px; border: 0px; max-width: 512px;">
2018/5/18</div>
</div>
<div class="gs_scl" style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; color: rgb(34, 34, 34); font-family: Arial, sans-serif; font-size: 13px; background-color: rgb(255, 255, 255);">
<div class="gsc_vcd_field" style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; float: left; width: 100px; text-align: right; color: rgb(119, 119, 119);">
Конференція</div>
<div class="gsc_vcd_value" style="margin: 0px 0px 16px 116px; padding: 0px; border: 0px; max-width: 512px;">
Соціальне підприємництво: теорія, практика та міжнародний досвід [Електронний ресурс]: Зб. матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції; 18 травня 2018 р. &ndash; К.: КНЕУ, 2018. -275 с</div>
</div>
<div class="gs_scl" style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; color: rgb(34, 34, 34); font-family: Arial, sans-serif; font-size: 13px; background-color: rgb(255, 255, 255);">
<div class="gsc_vcd_field" style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; float: left; width: 100px; text-align: right; color: rgb(119, 119, 119);">
Сторінки</div>
<div class="gsc_vcd_value" style="margin: 0px 0px 16px 116px; padding: 0px; border: 0px; max-width: 512px;">
127-130</div>
</div>
</div>03 Листопада 2018 р. Вплив структурно-інноваційних перетворень на економічне зростання // Данніков О.В. 2018 (293,6 KB)<p>
<span style="font-size:14px;"><strong>Влияние структурно-инновационных преобразований на экономический рост</strong></span></p>
<p>
<em><span style="font-size:11px;"><span style="display: block; padding: 5px 0px 0px; min-height: 12px; background-color: rgb(255, 255, 255);">Данніков О.В. / Данников Олег Владимирович /</span><span style="display: block; padding: 5px 0px 0px; min-height: 12px; background-color: rgb(255, 255, 255);">OLEG Dannikov .&nbsp; Published on Mar, 2018&nbsp;<a href="http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25306">http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25306</a></span></span></em></p>
<p>
<span style="font-size:12px;"><span style="color: rgb(51, 51, 51); font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; text-align: justify; background-color: rgb(255, 255, 255);">Главный акцент в исследование сделан на обострении разноплановых противоречий между сложившейся структурой общественного воспроизводства, состоянием конкуренции и системными препятствиями для развития внутреннего рынка. </span></span></p>
<p>
<span style="font-size:12px;"><span style="color: rgb(51, 51, 51); font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; text-align: justify; background-color: rgb(255, 255, 255);">Автором проанализированы важнейшие факторы деформации экономических стратегий Украины. Что обусловливает потребность в поиске новых рынков сбыта при обосновании и принятия оптимальных управленческих решений для эффективной организации предпринимательской деятельности с учетом влияния турбулентной макросреды.</span></span></p>
<p>
<span style="font-size:12px;"><em><span style="color: rgb(51, 51, 51); font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; text-align: justify; background-color: rgb(255, 255, 255);">The main emphasis in the study is made on the aggravation of diverse contradictions between the existing structure of social reproduction, the state of competition and systemic obstacles to the development of the domestic market. The author analyzes the most important factors of deformation of Ukraine&#39;s economic strategies. That causes the need to search for new markets in the rationale and adoption of optimal management decisions for the effective organization of entrepreneurial activities, taking into account the influence of the macro environment.</span></em></span></p>
<p>
<span style="font-size:12px;"><span style="color: rgb(51, 51, 51); font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; text-align: justify; background-color: rgb(255, 255, 255);">Головний акцент в дослідженні зроблено на загостренні різнопланових протиріч між сформованою структурою суспільного відтворення, станом конкуренції та системними перешкодами для розвитку внутрішнього ринку. Автором проаналізовано найважливіші фактори деформації економічних стратегій України. Що зумовлює потребу в пошуку нових ринків збуту за умов обґрунтування та прийняття оптимальних управлінських рішень для ефективної організації підприємницької діяльності з урахуванням впливу макросередовища.</span></span></p>
<div class="spacer" style="box-sizing: border-box; color: rgb(51, 51, 51); font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; text-align: justify; background-color: rgb(255, 255, 255);">
&nbsp;</div>
<p>
&nbsp;</p>
<div class="spacer" style="box-sizing: border-box; color: rgb(51, 51, 51); font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14px; text-align: justify; background-color: rgb(255, 255, 255);">
&nbsp;</div>
<p>
&nbsp;</p>08 Серпня 2018 р. ФОРМУВАННЯ СУЧАСНОЇ ПАРАДИГМИ «ЦИФРОВИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ» ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ (275,1 KB)<p>
<strong>ФОРМИРОВАНИЕ СОВРЕМЕННОЙ ПАРАДИГМЫ &laquo;ЦИФРОВЫХ ТРАНСФОРМАЦИЙ&raquo; ЭКОНОМИКИ УКРАИНЫ</strong></p>
<p>
<strong>&nbsp;/ FORMATION OF MODERN PARADIGM &quot;DIGITAL TRANSFORMATIONS&quot; OF THE ECONOMY OF UKRAINE /&nbsp;&nbsp;</strong></p>
<p>
<strong>https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25416?show=full</strong></p>
<p>
<span style="color: rgb(51, 51, 51); font-family: &quot;Helvetica Neue&quot;, Helvetica, Arial, sans-serif; background-color: rgb(245, 245, 245);">Данніков О. Формування сучасної парадигми &laquo;цифрових трансформацій&raquo; економіки України / Олег Данніков // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку [Електронний ресурс] : зб. матеріалів ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 29&ndash;30 берез. 2018 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ &laquo;Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана&raquo; &ndash; Електрон. текст. дані. &ndash; Київ : КНЕУ, 2018. &ndash; С. 138&ndash;140.</span></p>03 Серпня 2018 р. МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ І РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО НАДАННЯ СТРАХОВИХ ПОСЛУГ НА ОСНОВІ ВПРОВАДЖЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ / ОЛЕГ ДАННІКОВ (140 KB)<div>
<span style="color:#0000cd;"><strong>МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ І РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО НАДАННЯ СТРАХОВИХ ПОСЛУГ НА ОСНОВІ ВПРОВАДЖЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ</strong></span></div>
<div>
<strong><span style="color:#00ffff;"><u>ЖУРНАЛ &quot;Маркетинг в Україні&quot;, №1, 2010 рік, с. 27-31</u></span></strong></div>
<div>
<span style="display: block; padding: 5px 0px 0px; min-height: 12px; background-color: rgb(255, 255, 255);">//&nbsp; к.е.н., доц., Данніков О.В. / Данников Олег Владимирович / OLEG Dannikov.&nbsp; Published on 2010.</span></div>
<div>
&nbsp;</div>
<div>
<strong>Анотація</strong>. Висунуті на підтвердження у статті наукові положення, висновки та методичні рекомендації є важливим підґрунтям для вирішення проблемних прикладних питань вдосконалення й реалізації маркетингового підходу до взаємин між виробниками і споживачами страхових послуг з урахуванням сучасних тенденцій розвитку бізнесу на основі запровадження комплексної системи управління якістю та маркетингових стратегій діяльності на українському страховому ринку для гіпотетичної страхової компанії, за умов, що компанія планує здійснювати увесь спектр реальних страхових послуг у досягненні лідируючих позицій на вітчизняному страховому ринку.</div>
<div>
<strong>Ключові слова</strong>: ринок страхових послуг, інфраструктура страхового ринку, страхова послуга, фінансова послуга, якість сприйняття страхових послуг, комплексна системи управління якістю.</div>
<p>
<a href="http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&amp;P21DBN=UJRN&amp;Z21ID=&amp;S21REF=10&amp;S21CNR=20&amp;S21STN=1&amp;S21FMT=ASP_meta&amp;C21COM=S&amp;2_S21P03=FILA=&amp;2_S21STR=Mvu%5F2010%5F1%5F8" style="font-size: 8px;">http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&amp;P21DBN=UJRN&amp;Z21ID=&amp;S21REF=10&amp;S21CNR=20&amp;S21STN=1&amp;S21FMT=ASP_meta&amp;C21COM=S&amp;2_S21P03=FILA=&amp;2_S21STR=Mvu%5F2010%5F1%5F8</a></p>17 Липня 2017 р. Маркетинговий аналіз та оцінка ефективності продажу (501,6 KB)<h1 align="center" style="color: rgb(170, 0, 0); margin: 10px;">
<br />
<strong style="color: rgb(0, 0, 153); font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px;"><em><u style="font-size: 11px; color: rgb(0, 0, 153);"><em><span style="background-color: rgb(238, 238, 238);">Пилипчук В. П.,&nbsp; Данніков О. В. </span></em></u></em></strong><strong style="color: rgb(0, 0, 153); font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px;"><em><u style="font-size: 11px; color: rgb(0, 0, 153);"><em><span style="background-color: rgb(238, 238, 238);">Маркетинговий аналіз та оцінка ефективності продажу</span></em></u></em></strong><strong style="color: rgb(0, 0, 153); font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px;"><em><u style="font-size: 11px; color: rgb(0, 0, 153);"><em><span style="background-color: rgb(238, 238, 238);"> // Бізнес Інформ. &ndash; 2016. &ndash; №3. &ndash; C. 291&ndash;296.</span></em></u></em></strong></h1>
<p align="justify" style="margin: 10px; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; color: rgb(0, 0, 153); font-size: 12px;">
<a href="http://www.business-inform.net/annotated-catalogue/?year=2016&amp;abstract=2016_03_0&amp;lang=ru&amp;stqa=43" style="font-style: italic; font-weight: 700; text-align: center;">http://www.business-inform.net/annotated-catalogue/?year=2016&amp;abstract=2016_03_0&amp;lang=ru&amp;stqa=43</a><br />
<strong>&quot; Маркетинговый анализ и оценка эффективности продаж &quot;</strong></p>
<p align="justify" style="margin: 10px; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; color: rgb(0, 0, 153); font-size: 12px;">
<span style="font-size:14px;">АННОТАЦИЯ:&nbsp; Целью исследования является: разработка научно обоснованных методических и практических рекомендаций по совершенствованию процесса управления продажами с позиций маркетингового стратегического планирования. Авторами предложена унификация как инструмент согласования целевых показателей в соответствии с определенными критериями в процессе управления продажами. Речь идет о введении некоего &laquo;стандарта&raquo; в оценке развития и результатов деятельности маркетингового канала, что позволяет оптимизировать выбор маркетинговых инструментов для решения аналогичных управленческих ситуаций, с учетом специфики украинского товарного рынка. В результате получим формализацию бизнес-процессов, процедур, порядок разработки подходов к проведению анализа затрат системы сбыта, что будет служить методологическим базисом практического внедрения стратегического управления продажами.</span><br />
<b>Ключевые слова:</b>&nbsp;стратегическое управление, удовлетворенность потребителя, управление продажами, стратегии развития, маркетинговый канал, система сбыта, экономическая эффективность, операционная деятельность<br />
&nbsp;</p>
<p style="margin: 10px; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; color: rgb(0, 0, 153); font-size: 12px;">
&nbsp;</p>
<p style="margin: 10px; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; color: rgb(0, 0, 153); font-size: 12px;">
&nbsp;</p>02 Квітня 2017 р. МІСЦЕ ТА РОЛЬ МАРКЕТИНГУ В ПІДПРИЄМНИЦЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНО-ПОСЕРЕДНИЦЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ ()<div>
Автором розглянуто питання удосконалення та реалізації маркетингового підходу до взаємовідносин виробників і споживачів товарів і послуг з урахуванням сучасних тенденцій розвитку бізнесу.</div>
<div>
КЛЮЧОВІ СЛОВА: торговий маркетинг; трейд-маркетинг; стимулювання торгової ланки; стимулювання збуту; мерчандайзинг. Автором рассматриваются вопросы совершенствования и реализации маркетингового подхода к взаимоотношениям производителей и потребителей товаров и услуг с учетом современных тенденций развития бизнеса.</div>
<div>
КЛЮЧЕВЫЕ СЛОВА: торговый маркетинг; трейд-маркетинг; стимулирование торгового звена; стимулирование сбыта; мерчандайзинг.</div>
<div>
Annotation. The author discusses the improvement and implementation of a marketing approach to the relationship of producers and consumers of goods and services with current trends in business.</div>
<div>
KEY WORDS: trade marketing; trade promotion; sales promotion; merchandising.</div>
<p>
<a href="http://core.ac.uk/download/pdf/14713733.pdf">https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/685</a></p>
<p>
Зб.наук праць &quot;Формування ринкової економки&quot; №23 Київ, КНЕУ - 2010 рік&nbsp;<a href="https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/2791/recent-submissions?offset=20">&nbsp;https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/2791/recent-submissions?offset=20</a></p>02 Лютого 2017 р. ВПРОВАДЖЕННЯ ЗАРУБІЖНОГО ДОСВІДУ ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ БІЗНЕС-РІШЕНЬ ОПЕРАТОРАМИ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ (489,4 KB)<p>
<a href="https://ir.kneu.edu.ua/bitstream/handle/2010/4225/Dunnikov.pdf?sequence=1&amp;isAllowed=y">https://ir.kneu.edu.ua/bitstream/handle/2010/4225/Dunnikov.pdf?sequence=1&amp;isAllowed=y</a></p>
<p>
&nbsp;</p>
<ul>
<li style="box-sizing: border-box; display: inline-block;">
&nbsp;<a href="https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/380" style="box-sizing: border-box; background-color: transparent; text-decoration-line: none;">Формування ринкової економіки</a></li>
&nbsp;
<li style="box-sizing: border-box; display: inline-block;">
&nbsp;<a href="https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/2805" style="box-sizing: border-box; background-color: transparent; text-decoration-line: none;">2012 рік</a></li>
&nbsp;
<li style="box-sizing: border-box; display: inline-block;">
&nbsp;</li>
&nbsp;
<li class="active" style="box-sizing: border-box; display: inline-block; color: rgb(198, 241, 198);">
<font style="box-sizing: border-box; vertical-align: inherit;">Стратегічні императив сучасного менеджменту (частина 1)</font></li>
<br />
</ul>
<p>
<span style="color:#00ffff;"><a name="https://ir.kneu.edu.ua/bitstream/handle/2010/4225/Dunnikov.pdf?sequence=1&amp;isAllowed=y"></a></span></p>
<p>
&nbsp;Запропоновано, з метою проведення порівняльного аналізу, огляд особливостей роздрібної торгівлі Японії, США та Німеччини по таких напрямах (параметрах), як структура галузі, характеристика форматів, поточні тенденції розвитку тощо. У даному дослідженні пропонується огляд форматів роздрібної торгівлі відповідно до класифікації, прийнятої в Японії та США, а також резюмуються сучасні тенденції майбутнього розвитку та можливості запозичення зарубіжного досвіду.</p>
<p>
<span style="color:#0000ff;">КЛЮЧОВІ СЛОВА</span>: маркетинг; управління продажем; система продажу; учасники маркетингового каналу; комерційні інтереси; роздрібна торгівля</p>
<p>
<span style="color:#00ffff;">АННОТАЦИЯ</span>. Автором предлагается, с целью проведения сравнительного анализа, обзор особенностей розничной торговли Японии, США и Германии по таким направлениям (параметрам), как структура отрасли, характеристика форматов, текущие тенденции развития и тому подобное. В данном исследовании предлагается обзор форматов розничной торговли в соответствии с классификацией, принятой в Японии и США, а также резюмируются современные тенденции будущего развития и возможности заимствования зарубежного опыта.</p>
<p>
<span style="color:#0000ff;">КЛЮЧЕВЫЕ СЛОВА</span>: маркетинг; управление продажами; система продаж; участники маркетингового канала; коммерческие интересы; розничная торговля.</p>
<p>
<span style="color:#00ffff;">SUMMARY</span>. By an author is offered, with the purpose of conducting of comparative analysis, review of features of retail business of Japan, the USA and Germany to such directions (to the parameters), as structure of industry, description of formats, current progress trends and others like that. The review of formats of retail business in accordance with the classification accepted in Japan and the USA is offered in this research, and also modern future progress and possibility of borrowing of foreign experience trends are summed up.</p>
<p>
<span style="color:#0000ff;">KEYWORDS</span>: marketing; management by the sale; system of sale; participants of marketing channel; commercial interests; retail business</p>07 Вересня 2016 р.
|