Етика міжнародного бізнесу (К-ра Coціології)Мета дисципліни: ознайомлення студентів з предметним полем етикита етикибізнесу, понятійним апаратом та головними концептуальними інтерпретаціями; забезпечення оволодіння студентами основами фундаментальних та прикладних знань у сфері етики загалом та професійної етики зокрема. Завдання дисципліни полягає уздобутті знань щодо предмету, основних завдань і закономірностей функціонування етики бізнесу, основних етичних концепцій та теорій, які використовуються для обґрунтування управлінських рішень та вирішення етичних дилем в сфері бізнесу; щодо ролі професійно-етичних кодексів та стандартів професійної етики у сфері туризму, підвищенні якості моральної свідомості професіоналів у сфері туризму, засвоєнні ними головних ціннісних орієнтацій та моральних стандартів бізнесу, оволодінні відповідним етичним інструментарієм, опануванні етико-моральнісними основами професійної діяльності, культури спілкування та етикету. Результати навчання. При успішному опануванні дисципліни студент зможе: - чітко усвідомлювати моральні проблеми економічного життя, розуміти особливості моральних проблем в бізнесі; - планувати стратегію та тактику діяльності туристичних організацій з урахуванням вимог професійної етики в сфері туризму; - аналізувати і оцінювати складні етичні дилеми в сфері бізнесу, зокрема, туристичного, та застосовувати різні алгоритми їх вирішення; - застосовувати елементарні навики етичної експертизи при оцінюванні відповідності діяльності компанії стандартам професійної етики, обґрунтуванні управлінських рішень, діагностиці ділової поведінки; - складати і обґрунтовувати плани професійно-етичного навчання співробітників; - розробляти етичні програми та етичні кодекси підприємствта організацій; - ефективно працювати з текстами, організовувати і проводити ділові переговори, публічні виступи. , публічні виступи.
Остання редакція: 02.11.20 |