30 Січня 2024 р.Цифровізація віддаленого рекрутингу персоналу(6,5 MB) Завантажив: Тип публікації: Інші матеріали Дисципліна: Рекрутинг персоналу Посилання: /ua/plicants/zag_inf_vstup/rpk&act=p_id(9897)Розглянуто проблематику використання цифрових технологій та інструментів у сфері пошуку та підбору персоналу з урахуванням розвитку форм віддаленої роботи та міжкультурної співпраці. Технологічний розвиток, процеси глобалізації робочої сили, економічна криза, пандемія, війна та збільшення жорсткої конкуренції призвело до появи нових форм зайнятості та використання нових сучасних інструментів у плані залучення персоналу. Проведений аналіз ринку праці доводить необхідність використання фахівцями з пошуку та підбору персоналу діджитал інструментів, оновлення бізнеспроцесів у компаніях, адаптації рекрутингових процесів компанії під сучасні потреби бізнесу.Місцезнаходження публікації
17 Травня 2023 р.ВИКЛИКИ СУЧАСНИХ РИНКІВ ТА ІДЕНТИФІКАЦІЯ БРЕНДІВ(257 KB) Завантажив: Шевченко Олена Леонідівна Тип публікації: Інші матеріали Посилання: /ua/plicants/zag_inf_vstup/rpk&act=p_id(9816)Маркетинг орієнтований на отримання прибутку шляхом найкращого задоволення потреб споживачів цільового ринку або створення споживача, який найповнішим чином відповідатиме цілям компанії. Маркетинг неможливий поза ринковим середовищем і конкуренцією, що добре всім відомо. Класичні маркетингові підходи і нині є актуальними, але тенденції розвитку сучасних ринків вимагають все більш витончених інструментів діяльності. Брендинг у цьому контексті не є виключенням, а, навіть у більшій мірі, піддається змінам у маркетинговому та соціально-економічному середовищі і вимагає подальшого вивчення і вдосклналення інструментарію у відповідності до виклику сучасних ринків.Місцезнаходження публікації