26 Грудня 2016 р.Теоретико-методологічні положення та базові академічні технології процесу навчання у контексті реалізації концепції розвитку економічної освіти в Україні(4,6 MB) Завантажив: Безверхий Костянтин Вікторович Тип публікації: Інші матеріали Посилання: /ua/publications/mice/images/icons/docx.png&act=p_id(6720)<p>
<em>У статті розглянуто понятійний апарат та базові академічні технології процесу навчання у контексті реалізації концепції розвитку економічної освіти, а саме: сутність, функціональні складові та основні технології і навчального процесу. В результаті проведеного дослідження проаналізовано схему процесу навчання, основні функції процесу навчання, права та обов&rsquo;язки головних учасників навчально-виховного процесу. Отриманий результат буде корисним для державних органів, професорсько-викладацького складу навчальних закладів та всім іншим зацікавленим особам, що займаються розвитком сучасної освіти в Україні.</em></p>
<p>
Безверхий К.В. Теоретико-методологічні положення та базові академічні технології процесу навчання у контексті реалізації концепції розвитку економічної освіти в Україні / О.І. Іляш, К.В. Безверхий // Науковий вісник НАСОА. &ndash; № 3 (50). &ndash; С. 114 &ndash; 122.</p>Місцезнаходження публікації