30 Червня 2017 р.модель управління комплексом маркетингу підприємства(56,7 KB) Завантажив: Трохановський Владислав Ігорович Тип публікації: Інші матеріали Посилання: /ua/vstupnyk/bachelour_degree_programs_fm/docs_tur&act=p_id(7768)<p>
Однією з головних умов успішного функціонування на сучасному ринку є високий рівень конкурентоздатності, тому завдання підприємства полягає у постійному його підвищенні. До визначення, оцінювання, управління конкурентоздатністю продукції, підприємтва застосовуються різні підходи. Беручи до уваги, тісний звязок між комплексом маркетингу підприєства та конкурентоздатністю, нами запропоновано управління&nbsp; конкурентоздатністю на основі моделі управління комплексом маркетингу підприємства. При визначенні комплексу маркетингу авторами враховано найбільш поширену концепцію 4Р, а саме, товар, ціна, розподіл, просування.</p>Місцезнаходження публікації