Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Комплекси навчально - методичних матеріалів до магістерських програм (архів минулих років)

Якщо в браузері  Сhrome ви не бачите перелік сторінок після списку файлів, або свою програму, вам потрібно очистити Cookie-файли, або відкрити цю сторінку іншим браузером.

  • 30 Червня 2017 р. модель управління комплексом маркетингу підприємства (56,7 KB)
    Завантажив: Трохановський Владислав Ігорович
    Тип публікації: Інші матеріали
    Посилання: /ua/Information_for/students/mag_progs&act=p_id(7768) <p> Однією з головних умов успішного функціонування на сучасному ринку є високий рівень конкурентоздатності, тому завдання підприємства полягає у постійному його підвищенні. До визначення, оцінювання, управління конкурентоздатністю продукції, підприємтва застосовуються різні підходи. Беручи до уваги, тісний звязок між комплексом маркетингу підприєства та конкурентоздатністю, нами запропоновано управління  конкурентоздатністю на основі моделі управління комплексом маркетингу підприємства. При визначенні комплексу маркетингу авторами враховано найбільш поширену концепцію 4Р, а саме, товар, ціна, розподіл, просування.</p> Місцезнаходження публікації