| - Факультети та інститути»
- Факультет маркетингу»
- Кафедри»
- Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка»
- Викладачі»
- Окунєва Ольга Володимирівна
Окунєва Ольга ВолодимирівнаКафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | cтарший викладач |
---|
Вчене звання: | немає |
---|
Науковий ступінь: | кандидат економічних наук |
---|
Стаж роботи: | 6 років |
---|
Біографія: | |
---|
Старший викладач кафедри маркетингу Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана. Педагогічну діяльність в КНЕУ розпочала у 2013 році. З того моменту, проводжу семінарські заняття з маркетингових досліджень, поведінки споживачів та рекламного менеджменту для бакалаврів та магістрів. У 2015 році був розроблений та успішно впроваджений у програму авторський курс "Методологія наукових досліджень", який проходить щорічно. Дослідницька діяльність фокусується на внутрішньому маркетингу, клієнт-орієнтації, цінності клієнта, маркетинговому менеджменті, маркетингу розкоші та дослідженні поведінки споживачів з високим рівнем платоспроможності. Використовую авторську наукову концепцію внутрішнього маркетингу. Досвідчений цифровий стратег. Вже 10 років займаюсь персональною практикою з розробки маркетингових стратегій та концепцій для проектів та компаній, переважно в секторах FMCG, ІТ ( мобільні додатки / онлайн-сервіси), освіти, краси, розкоші та моди, як на національному ринку, так і на ринках Європи, США та Канади. Постійно проходжу стажування та тренінги в університетах та на підприємствах в Україні. Отримала обидва ступіні - магістр з економіки, спеціализація Маркетинговий Менеджмент, та кандидат економічних наук - раніше, в КНЕУ імені Вадима Гетьмана. |
Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Посада: | cтарший викладач |
---|
Вчене звання: | немає |
---|
Науковий ступінь: | кандидат економічних наук |
---|
Стаж роботи: | 6 років |
---|
Біографія: | |
---|
Старший викладач кафедри маркетингу Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана. Педагогічну діяльність в КНЕУ розпочала у 2013 році. З того моменту, проводжу семінарські заняття з маркетингових досліджень, поведінки споживачів та рекламного менеджменту для бакалаврів та магістрів. У 2015 році був розроблений та успішно впроваджений у програму авторський курс "Методологія наукових досліджень", який проходить щорічно. Дослідницька діяльність фокусується на внутрішньому маркетингу, клієнт-орієнтації, цінності клієнта, маркетинговому менеджменті, маркетингу розкоші та дослідженні поведінки споживачів з високим рівнем платоспроможності. Використовую авторську наукову концепцію внутрішнього маркетингу. Досвідчений цифровий стратег. Вже 10 років займаюсь персональною практикою з розробки маркетингових стратегій та концепцій для проектів та компаній, переважно в секторах FMCG, ІТ ( мобільні додатки / онлайн-сервіси), освіти, краси, розкоші та моди, як на національному ринку, так і на ринках Європи, США та Канади. Постійно проходжу стажування та тренінги в університетах та на підприємствах в Україні. Отримала обидва ступіні - магістр з економіки, спеціализація Маркетинговий Менеджмент, та кандидат економічних наук - раніше, в КНЕУ імені Вадима Гетьмана. |
Кафедра: | Кафедра маркетингу імені А.Ф. Павленка |
---|
Напрямки наукових досліджень: | Цифрові маркетингові стратегії (digital marketing strategies), внутрішній маркетинг, клієнт-орієнтація, цінність клієнта, маркетинговий менеджмент, маркетинг розкоші, поведінка споживачів з високим рівнем платоспроможності (affluentials) |
---|
Завантажено файлів: | 0 |
---|
Публікації: | У 2012 році захистила кандидатську дисертацію на тему «Внутрішній маркетинг підприємства» (науковий консультант – проф. Федорченко А.В.). Має 20 наукових праць, у тому числі 9 статей у наукових фахових виданнях та монографія в спіавторстві. The Function of Internal Marketing in the Process of Formation of a Customer-Centric Company/ Eastern European Business and Economics Journal, 2018. - 4(2) - pp. 97-131. Корпоративна культура як інструмент роботи із внутрішньомаркетинговим клієнтом / Аветісян М. С., Окунєва О. В. // «Corporate Governance: Strategies, Technology, Processes»: Proceedings of II International scientific conference, Leipzig, October 26, 2018. Leipzig, Germany, 2018. pp. 109-112. Темпи інфляції і стабільність курсу національної валюти у розвинених країнах/ Окунева О. В., Невертій М. А. // Міжнародний науковий журнал “Інтернаука”. – 2018. — №19 (59). Державні цінні папери на фондовому ринку України/ Окунева О.В., Погребна А.С. // науковий журнал «Молодиий вчений», 2018. - 10 (62) – с.364-367 Внутрішній маркетинг: теорія, методика, практика. Монографія /А. В. Федорченко, О. В. Окунєва; за наук. ред. д-ра екон. наук, проф. А. В. Федорченка. — К. : КНЕУ, 2015. — 230 с. Концептуальне моделювання бізнес-процесів внутрішнього маркетингу / О.В. Окунєва// Інноваційна економіка, 2012. |
---|
|