Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

  • 05 Березня 2014 р. СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЕНЕРГОЗБУТОВОЇ КОМПАНІЇ (512 KB)
    Завантажив: Гаращенко Наталія Миколаївна
    Тип публікації: Інші матеріали
    Посилання: /ua/publications/mice/images/icons/docx.png&act=p_id(3638) <p style="margin-left:15.85pt;"> СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЕНЕРГОЗБУТОВОЇ КОМПАНІЇ / Н.М. Гаращенко, Ю.Д. Костін // Стратегія економічного розвитку України: Збірник наукових праць. К. – КНЕУ – 2013. – № 32.-  С. 111-123.</p> <p> </p> <p> <strong>Анотація: </strong>у статтіокреслено стан та перспективи розвитку  електроенергетичної галузі України, обґрунтовано необхідність використання інструментів стратегічного управління в діяльності енергопостачальних та енерготранспортних компаній; представлено результати використання  методик стратегічної сегментації діяльності та аналізу зовнішнього середовища функціонування енергозбутової компанії (обленерго), визначення загроз та можливостей; визначено ключові фактори успіху в галузі  постачання електроенергії.  </p> <p> <strong>Ключові слова</strong>:  енергозбутова компанія,  стратегія, стратегічна сегментація, стратегічний напрям діяльності, стратегічна бізнес-одиниця,  аналіз зовнішнього середовища підприємства, загальне зовнішнє середовище, операційне зовнішнє середовище, PEST- аналіз, ключові фактори успіху</p> Місцезнаходження публікації