Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

  • 02 Лютого 2017 р. МІСЦЕ ТА РОЛЬ МАРКЕТИНГУ В ПІДПРИЄМНИЦЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНО-ПОСЕРЕДНИЦЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ ()
    Завантажив: Данніков Олег Володимирович
    Тип публікації: Інші матеріали
    Посилання: /ua/publications/mice/images/icons/docx.png&act=p_id(9357) <div> Автором розглянуто питання удосконалення та реалізації маркетингового підходу до взаємовідносин виробників і споживачів товарів і послуг з урахуванням сучасних тенденцій розвитку бізнесу.</div> <div> КЛЮЧОВІ СЛОВА: торговий маркетинг; трейд-маркетинг; стимулювання торгової ланки; стимулювання збуту; мерчандайзинг. Автором рассматриваются вопросы совершенствования и реализации маркетингового подхода к взаимоотношениям производителей и потребителей товаров и услуг с учетом современных тенденций развития бизнеса.</div> <div> КЛЮЧЕВЫЕ СЛОВА: торговый маркетинг; трейд-маркетинг; стимулирование торгового звена; стимулирование сбыта; мерчандайзинг.</div> <div> Annotation. The author discusses the improvement and implementation of a marketing approach to the relationship of producers and consumers of goods and services with current trends in business.</div> <div> KEY WORDS: trade marketing; trade promotion; sales promotion; merchandising.</div> <p> <a href="http://core.ac.uk/download/pdf/14713733.pdf">https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/685</a></p> <p> Зб.наук праць "Формування ринкової економки" №23 Київ, КНЕУ - 2010 рік <a href="https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/2791/recent-submissions?offset=20"> https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/2791/recent-submissions?offset=20</a></p> Місцезнаходження публікації