Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

  • 07 Вересня 2016 р. ВПРОВАДЖЕННЯ ЗАРУБІЖНОГО ДОСВІДУ ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ БІЗНЕС-РІШЕНЬ ОПЕРАТОРАМИ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ (489,4 KB)
    Завантажив: Данніков Олег Володимирович
    Тип публікації: Інші матеріали
    Посилання: /ua/publications/mice/images/icons/docx.png&act=p_id(9604) <p> <a href="https://ir.kneu.edu.ua/bitstream/handle/2010/4225/Dunnikov.pdf?sequence=1&isAllowed=y">https://ir.kneu.edu.ua/bitstream/handle/2010/4225/Dunnikov.pdf?sequence=1&isAllowed=y</a></p> <p>  </p> <ul> <li style="box-sizing: border-box; display: inline-block;">  <a href="https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/380" style="box-sizing: border-box; background-color: transparent; text-decoration-line: none;">Формування ринкової економіки</a></li>   <li style="box-sizing: border-box; display: inline-block;">  <a href="https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/2805" style="box-sizing: border-box; background-color: transparent; text-decoration-line: none;">2012 рік</a></li>   <li style="box-sizing: border-box; display: inline-block;">  </li>   <li class="active" style="box-sizing: border-box; display: inline-block; color: rgb(198, 241, 198);"> <font style="box-sizing: border-box; vertical-align: inherit;">Стратегічні императив сучасного менеджменту (частина 1)</font></li> <br /> </ul> <p> <span style="color:#00ffff;"><a name="https://ir.kneu.edu.ua/bitstream/handle/2010/4225/Dunnikov.pdf?sequence=1&isAllowed=y"></a></span></p> <p>  Запропоновано, з метою проведення порівняльного аналізу, огляд особливостей роздрібної торгівлі Японії, США та Німеччини по таких напрямах (параметрах), як структура галузі, характеристика форматів, поточні тенденції розвитку тощо. У даному дослідженні пропонується огляд форматів роздрібної торгівлі відповідно до класифікації, прийнятої в Японії та США, а також резюмуються сучасні тенденції майбутнього розвитку та можливості запозичення зарубіжного досвіду.</p> <p> <span style="color:#0000ff;">КЛЮЧОВІ СЛОВА</span>: маркетинг; управління продажем; система продажу; учасники маркетингового каналу; комерційні інтереси; роздрібна торгівля</p> <p> <span style="color:#00ffff;">АННОТАЦИЯ</span>. Автором предлагается, с целью проведения сравнительного анализа, обзор особенностей розничной торговли Японии, США и Германии по таким направлениям (параметрам), как структура отрасли, характеристика форматов, текущие тенденции развития и тому подобное. В данном исследовании предлагается обзор форматов розничной торговли в соответствии с классификацией, принятой в Японии и США, а также резюмируются современные тенденции будущего развития и возможности заимствования зарубежного опыта.</p> <p> <span style="color:#0000ff;">КЛЮЧЕВЫЕ СЛОВА</span>: маркетинг; управление продажами; система продаж; участники маркетингового канала; коммерческие интересы; розничная торговля.</p> <p> <span style="color:#00ffff;">SUMMARY</span>. By an author is offered, with the purpose of conducting of comparative analysis, review of features of retail business of Japan, the USA and Germany to such directions (to the parameters), as structure of industry, description of formats, current progress trends and others like that. The review of formats of retail business in accordance with the classification accepted in Japan and the USA is offered in this research, and also modern future progress and possibility of borrowing of foreign experience trends are summed up.</p> <p> <span style="color:#0000ff;">KEYWORDS</span>: marketing; management by the sale; system of sale; participants of marketing channel; commercial interests; retail business</p> Місцезнаходження публікації