Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

  • 07 Вересня 2016 р. Вдосконалення процесу управління продажем з позицій маркетингового стратегічного планування (485,9 KB)
    Завантажив: Данніков Олег Володимирович
    Тип публікації: Інші матеріали
    Посилання: /ua/publications/mice/images/icons/docx.png&act=p_id(9605) <p>  </p> <p> Автором розглянуто питання маркетингового управління продажами у діяльності сучасних торговельно-посередницьких (оптово-роздрібних ) підприємств України. Запропоновано методичні рекомендацій щодо вдосконалення процесу управління продажем з позицій маркетингового стратегічного планування.</p> <p>  Дуже важливо визнати той факт, що ефективність діяльності торговельно-посередницького підприємства на ринку безпосередньо пов’язана з процесом управління продажем, який необхідно здійснюватися в контексті загального стратегічного маркетингового плану. Тільки в цьому випадку можна гарантувати, що зусилля з продажу будуть відповідати, а не суперечити іншим маркетинговим діям. У зв’язку з цим стратегії і тактики продажів можуть бути обрані, реалізовані й оцінені тільки в рамках загальних завдань компанії і процесів її стратегічного планування.</p> <p> Маркетингове стратегічне управління як управління знаннями та організаційними змінами інтенсивно розвивається. Сучасне підприємницьке мислення виходить з того, що ринок збуту є вихідним пунктом усієї ділової активності підприємства. Кожне підприємство, фірма чи організація живуть завдяки ринку і задля ринку. У зв’язку з цим маркетинг інтегрує і координує всі управлінські функції на підприємстві та націлює їх на об’єкт маркетингу — ринок збуту. </p> <p> Загострення конкуренції на вітчизняному товарному ринкуі особливо на його найприбутковіших сегментах спонукає до розширення застосування маркетингу підприємствами, які прагнучи до збільшення своєї частки ринку і рівня підвищення конкурентоспроможності вдаються до пошуку інноваційних маркетинговий рішень, що в свою чергу веде до зміни структури маркетингу торговельно-посередницьких підприємств і вимагає відповідальнішого та гнучкішого підходу до управління продажем. За таких умов посилюється необхідність розробки методичних і прикладних підходів до пошуку механізмів і засобів удосконалення процесу управління продажем у діяльності підприємств, спрямованих на підвищення ефективності збутової діяльності при повному задоволенні потреб споживачів. </p> <p> <strong> Метою дослідження є:</strong> розробка науково-обґрунтованих методичних і практичних рекомендацій щодо вдосконалення процесу управління продажем з позицій маркетингового стратегічного планування.</p> <p> Предметом дослідження є діяльність суб’єктів ринку з організації, планування, мотивації, контролю та ефективності задоволення споживчого попиту шляхом товарно-грошового обміну.</p> <p> Об’єктом дослідження є процес становлення і розвитку маркетингової діяльності та суб’єктів господарювання.</p> <p>  </p> <p> <a href="http://projects.dune-hd.com/bitstream/handle/2010/12270/91-103.pdf?sequence=1&isAllowed=y"> http://projects.dune-hd.com/bitstream/handle/2010/12270/91-103.pdf?sequence=1&isAllowed=y</a>( Зб. наук. праць "Формування ринкової економіки" 2014. № 32)</p> <p>  </p> Місцезнаходження публікації