Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Документи САР

  • 30 Червня 2017 р. модель управління комплексом маркетингу підприємства (56,7 KB)
    Завантажив: Трохановський Владислав Ігорович
    Тип публікації: Інші матеріали
    Посилання: /ua/student_life/samovryaduvannya/stud_akadem_rada/docs_sar&act=p_id(7768) <p> Однією з головних умов успішного функціонування на сучасному ринку є високий рівень конкурентоздатності, тому завдання підприємства полягає у постійному його підвищенні. До визначення, оцінювання, управління конкурентоздатністю продукції, підприємтва застосовуються різні підходи. Беручи до уваги, тісний звязок між комплексом маркетингу підприєства та конкурентоздатністю, нами запропоновано управління  конкурентоздатністю на основі моделі управління комплексом маркетингу підприємства. При визначенні комплексу маркетингу авторами враховано найбільш поширену концепцію 4Р, а саме, товар, ціна, розподіл, просування.</p> Місцезнаходження публікації